ΤΟ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 14ΧΡΟΝΟΥ: "ΜΑΜΑ, ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ, ΠΕΘΑΙΝΩ… ΣΕ ΑΓΑΠΩ" « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ 14ΧΡΟΝΟΥ: "ΜΑΜΑ, ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ, ΠΕΘΑΙΝΩ… ΣΕ ΑΓΑΠΩ"



«Μαμά, μην κλαις, αλλά πεθαίνω»… Σοκ προκάλεσε το γράμμα του 14χρονου Wasley Walker στους
γονείς του, οι οποίοι διαβάζοντας το πίστεψαν ότι το παιδί τους αυτοκτόνησε.

«Αγαπητή μαμά, σου γράφω αυτό το γράμμα για να σου πω αντίο και να σε ευχαριστήσω που μου έδωσες ζωή. Μην κλάψεις, δεν θέλω να είσαι στενοχωρημένη. Θέλω να θυμάσαι τις «λαμπερές» μας στιγμές και τις χαρούμενες. Στην κηδεία μου βάλτε ανοιχτά χρώματα, για να θυμούνται όλοι την προσωπικότητα…. Σας παρακαλώ να είστε δυνατοί για μένα. Σας αγαπώ, Wesley», έγραφε το γράμμα.

Οι γονείς του μπήκαν αμέσως στο δωμάτιο του γιού τους και κλαίγοντας τον ρώτησαν λεπτομέριες για το σοκαριστικό γράμμα.

Εκείνος τους είπε…ότι ήταν απλά μια εργασία για το σχολείο στα πλαίσια του μαθήματος «Creative Arts» σύμφωνα με την οποία θα έπρεπε να γράψουν ένα γράμμα στους γονέις τους ως μελλοθάνατοι.
gr.omg.yahoo.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook