
Tην φωτογραφία μας την
έστειλε αναγνώστης ο οποίος και διερωτάται: Στον Κηφισό, στη στάση
αστικών
λεωφορείων μέσα στον υπεραστικό του Κηφισού, λίγο μετά τις 10 το βράδυ τα
εκδοτήρια κλείνουν...Εάν δεν έχω εισιτήρια πάνω μου και μπω σε λεωφορείο και με πιάσει ελεγκτής, θα πάω και εγώ σαν το παιδί στο Περιστέρι;
makeleio.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!