“ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΜΠΩ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΘΑ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ”; « aitoloakarnanianet

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

“ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΜΠΩ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΘΑ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ”;

Tην φωτογραφία μας την έστειλε αναγνώστης ο οποίος και διερωτάται: Στον Κηφισό, στη στάση
αστικών λεωφορείων μέσα στον υπεραστικό του Κηφισού, λίγο μετά τις 10 το βράδυ τα εκδοτήρια κλείνουν...

Εάν δεν έχω εισιτήρια πάνω μου και μπω σε λεωφορείο και με πιάσει ελεγκτής, θα πάω και εγώ σαν το παιδί στο Περιστέρι;

makeleio.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook