ΑΕΜ: «ΓΚΑΖΙΑ» ΑΠΟ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ « aitoloakarnanianet

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΕΜ: «ΓΚΑΖΙΑ» ΑΠΟ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ


Ξεκίνησε η προετοιμασία για τους «κανονιέρηδες» για το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ:
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook