ΑΕΜ: «ΓΚΑΖΙΑ» ΑΠΟ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΕΜ: «ΓΚΑΖΙΑ» ΑΠΟ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   1:58 μ.μ.  |  Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013


Ξεκίνησε η προετοιμασία για τους «κανονιέρηδες» για το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ:
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...