ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΠΟΤΑΜΟΥΛΑ...(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΠΟΤΑΜΟΥΛΑ...(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:18 μ.μ.  |  Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013


 
Τα έργα στο ρέμα της πόταμουλας έχουν  προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό   και  ήδη πέφτει η
τσιμεντόστρωση και αναμένονται να γίνουν και τα γεφύρια. Συμφώνα με πληροφορίες  το έργο θα παραδοθεί τον επόμενο μηνά και  αν το επιτρέψει βεβαία και ο καιρός .











skouteranews.blogspot.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...