ΑΓΡΙΝΙΟ:ΕΒΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ:ΕΒΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:10 μ.μ.  |  Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Με απειλές, φωνές και ύβρεις επιτέθηκαν δύο Ρομά, πατέρας και γιος, σε άνδρα της ΟΠΚΕ της
Α/Δ Ακαρνανίας χτες (16/09) το πρωί στην περιοχή Αη Βασιλιώτικα στο Αγρίνιο. Οι άνδρες της ΟΠΚΕ βρίσκονταν εκεί στο πλαίσιο των γενικότερων ελέγχων που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή.......
  Όταν ο ένας από τους Αστυνομικούς πλησίασε τον 52χρονο πατέρα και τον 23χρονο γιό του για τον έλεγχο, εκείνοι αντέδρασαν , τον έβρισαν και εκστόμισαν σε βάρος του απειλές.
Πατέρας και γιος συνελήφθησαν και αύριο θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα.


Agriniopress.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...