Αρχίζουν άμεσα τα έργα στα
επικίνδυνα σημεία της Εθνικής, από Αντίρριο μέχρι Συκούλα.
Υπεγράφη σήμερα απ’ την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και τον
ανάδοχο εργολάβο η σύμβαση κατασκευής έργου πόσου 1.797.963,31 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ)
για τις «Τμηματικές ανακατασκευές ασφαλτοταπήτων επί της ΝΕΟ
Αντιρρίου-Ιωαννίνων για άρση της επικινδυνότητας».
Ο συνολικός προϋπολογισμός,
περιλαμβανομένου του ΦΠΑ, ανέρχεται στα 3 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με το
χρονοδιάγραμμα και με βάση τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει ο ανάδοχος, οι
εργασίες θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί σε διάστημα τεσσάρων μηνών, δηλαδή έως
30 Ιανουαρίου 2014.
Το ποσό είναι αρκετό για να
γίνουν σημαντικές παρεμβάσεις στα επικίνδυνα τμήματα της Εθνικής Οδού (…που δεν
είναι και λίγα!) και ιδιαίτερα σε εκείνα όπου οι ίδιες οι υπηρεσίες της
Περιφέρειας, αλλά και της Τροχαίας, έχουν υποδείξει ως άκρως επικίνδυνα για την
ασφάλεια των οδηγών.
Βέβαια, όταν μιλάμε για το
Εθνικό οδικό δίκτυο του νομού μας, τα χρήματα ποτέ δεν είναι αρκετά…
Όπως εξηγεί στο agrinioreport.com ο αρμόδιος αντιπεριφεριάρχης υποδομών
κ. Νίκος Υφαντής, ο οποίος και υπέγραψε τη σύμβαση πριν από λίγο, παρεμβάσεις
θα γίνουν σε όλο το μήκος της εθνικής, από Αντίρριο μέχρι Συκούλα, εκεί όπου ο
ασφαλτοτάπητας έχει φθαρεί.
agrinioreport.com/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...