ΣΕ 4ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΕ 4ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   2:14 μ.μ.  |  Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Το Εργατικό Κέντρο Αγρινίου, ,  καλεί τους εργαζόμενους της περιοχής να πάρουν μέρος στην 4ωρη
στάση εργασίας που κήρυξε η Γ.Σ.Ε.Ε. την Τετάρτη 18 Σεπτέμβρη 2013 από 11:00 έως 15:00.

Η ΓΣΕΕ προβαίνει σε κινητοποιήσεις «εκφράζοντας την αλληλεγγύη της στο δοκιμαζόμενο δημοσιοϋπαλληλικό κόσμο και αντιδρώντας απέναντι στη βαρβαρότητα των μνημονίων που ‘παράγουν’ λουκέτα, δημιουργούν στρατιές ανέργων και εξαθλιώνουν την κοινωνία».
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...