Το Εργατικό Κέντρο Αγρινίου, , καλεί τους εργαζόμενους
της περιοχής να πάρουν μέρος στην 4ωρη
στάση εργασίας που κήρυξε η Γ.Σ.Ε.Ε. την
Τετάρτη 18 Σεπτέμβρη 2013 από 11:00 έως 15:00.
Η ΓΣΕΕ προβαίνει σε
κινητοποιήσεις «εκφράζοντας την αλληλεγγύη της στο δοκιμαζόμενο
δημοσιοϋπαλληλικό κόσμο και αντιδρώντας απέναντι στη βαρβαρότητα των μνημονίων
που ‘παράγουν’ λουκέτα, δημιουργούν στρατιές ανέργων και εξαθλιώνουν την
κοινωνία».
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...