Χρόνια Πολλά σε όλους τούς Έλληνες.Χρόνια Πολλά σε όσους και όσες γιορτάζουν
"Εν τη γεννήσει την παρθενίαν εφύλαξας· εν τη κοιμήσει
τον κόσμον ου κατέλειπες Θεοτόκε. Μετέστης προς την ζωήν, μήτηρ υπάρχουσα της
ζωής· και ταις πρεσβείαις ταις σαίς λυτρουμένη εκ θανάτου τας ψυχάς ημών"