Χθές το απόγευμα στην Εθνική οδό Αντιρίου -Ιωαννίνων στο
σημείο Ζεστή έξω απο το Μεσολόγγι
νταλίκα δίπλωσε και πέρασε στο αντίθετο
ρεύμα.Για καλή τύχη απο το αντίθετο ρεύμα δεν ερχόταν εκείνη την στιγμή κάποιο
αυτοκίνητο και δεν είχαμε κάποια σφοδρή σύγκρουση.
Να θυμήσουμε οτι στο
συγκεκριμένο σημείο εχουν γίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα 5 τροχαία με
τραυματισμούς σοβαρούς αλλά και και θανατηφόρο.
Οι κάτοικοι της περιοχής
είναι ανάστατοι αφού κανείς υπεύθυνος δεν κάνει τίποτα.
Κύριοι πότε επιτέλους θα
αναλάβεται τις ευθύνες και θα κάνετε κάτι σε αυτό το σημείο το οποίο είναι
ξεκάθαρο οτι τόσοι οδηγοί που βγήκαν έξω απο τον δρόμο δεν κοιμήθηκαν ούτε ήταν
η κακιά ώρα.Κάτι φταίει στο συγκεκριμένο σημείο και επιτέλους μην περιμένετε να
γίνει το μεγάλο κακό για να ξυπνήσετε.
onairnews.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...