ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΜΕ ΞΥΡΑΦΑΚΙ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΜΕ ΞΥΡΑΦΑΚΙ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:52 μ.μ.  |  Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Τέλος στη ζωή του αποπειράθηκε να δώσει 39χρονος  σήμερα το απόγευμα σε χωριό της Δημοτικής
Ενότητας Στράτου του Δήμου Αγρινίου.
Αναλυτικότερα ο 39χρονος χρησιμοποιώντας ένα ξυραφάκι έκοψε τις φλέβες των καρπών του, ενώ αυτοτραυματίστηκε με το ίδιο αντικείμενο και στην τραχηλική περιοχή, κοντά στο λαιμό του. Ευτυχώς ο  πατέρας του αντιλήφθηκε  έγκαιρα τι συνέβη και κάλεσε αμέσως για βοήθεια. Ο 39χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου. Αυτή την ώρα νοσηλεύεται στη χειρουργική κλινική, εκτός κινδύνου
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...