ΔΙΑΛΥΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΣΥΚΙΑΣ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑΣ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

ΔΙΑΛΥΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΣΥΚΙΑΣ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑΣ(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:26 μ.μ.  |  Σάββατο 17 Αυγούστου 2013


Διαλυμένος είναι ο δρόμος λίγο μετά την διασταύρωσή  τής Συκίας Μακρυνείας  και συγκεκριμένα
στο ρεύμα πρός Αγρίνιο.Ο δρόμος είναι γεμάτος   λακκούβες και το σημαντικό είναι ότι ο δρόμος  παραμένει σαύτη την κατάστασή εδώ και χρόνια δημιουργώντας πολλές φόρες κίνδυνο για τροχαίο ατύχημα  και συγκεκριμένα πιο πολύ κινδυνεύουν τα δίκυκλα λόγω της κακής κατάστασης του οδοστρώματος άλλα και να προκληθούν ζημίες στα διερχόμενα οχήματα αφού κατά το πέρασμα ταρακουνίεται όλο το όχημα. Πρέπει το συντομότερο δυνατόν οι αρμόδιοι να ασχοληθούν με το θέμα και να αποκαταστήσουν το οδόστρωμα.


 

 

 
 








Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...