
Πίστευα ότι το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής θα ήταν ασφαλέστατο.
Διαψεύστηκα όμως. Αφενός υπήρχαν ξύλα πεταμένα με πρόκες μέσα στα δρομάκια, όπως φαινονται στην 1η φωτογραφία, αφετέρου σε κάποιο σημείο υπήρχε άμεση πρόσβαση στις νεροτσουλήθρες και συγκεκριμένα στην άδεια βαθιά πισίνα, μιας και η περίφραξη ήταν κατεστραμμένη (φωτογραφίες 2 και 3).
Αν θεωρήσει κάποιος ότι ο χώρος είναι ασφαλής και περιφραγμένος και χαλαρώσει λίγο από την προσοχή των παιδιών, αυτά σε πολύ λίγο χρόνο μπορούν να φθάσουν στην πισίνα και να συμβεί κάποιο σοβαρό ατύχημα.
Αλήθεια ποιος ευθύνεται για αυτό το χάλι; Γιατί αδιαφορούν για την ασφάλεια των παιδιών μας στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής; Ντροπή και Αίσχος για τους αρμόδιους. Ας κάνουν κάτι πριν συμβεί κάποιο σοβαρό ατύχημα !!!!
Αναγνώστης του Nafs Click
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
