Σε κατανυκτική ατμόσφαιρα και με μεγάλη συμμετοχή του κόσμου τελέστηκε Μέγας εσπερινός μετ’
αρτοκλασίας και ακολούθησε λιτάνευση της Ιερής εικόνας της Παναγίας στο δρόμο γύρω από τον ιερό ναό της Παναγίας Παναξιώτισσας. Την Ιερή Εικόνα κρατούσαν φουστανελοφόροι του Πολιτιστικού Συλλόγου Γαβρολίμνης. Αύριο το πρωί θα τελεστεί θεία λειτουργία μετ’ αρτοκλασίας.
nafpaktianews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook