Η
διώρυγα που κανείς πρέπει να μαντέψει που βρίσκεται γιατί δεν φαίνεται
από
τα χορτάρια από κάτω φυσικά υπάρχει νερό, βρώμικο και στάσιμο…Να αναφέρουμε ότι δίπλα ακριβώς σε απόσταση αναπνοής ζούνε οικογένειες (γύρω στις 15) μόνο στη συγκεκριμένη γειτονιά . ( η διώρυγα διασχίζει όλο το χωριό και συνεχίζει και στα άλλα χωριά της Μακρυνείας )
Κανείς δεν ενδιαφέρεται να την καθαρίσει, κανείς δεν έχει
εμφανιστεί να πει πότε ή αν θα καθαριστεί αυτό το έλος. Εμείς ζητάμε μια
απάντηση σε αυτό το ερώτημα.
Σε
όλο το μήκος της διώρυγας επικρατεί το ίδιο χάλι στο βάθος και το
νεκροταφείο του χωριού όπου όσοι προσέρχονται για την περιποίηση των
τάφων και για οποιαδήποτε τελετή (μνημόσυνα, τρισάγια κ.λ.π.)
αντικρίζουν αυτή την απαράδεκτη εικόνα.
Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και όχι μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Θυμούνται τον κόσμο μόνο στις εκλογές και αυτό θα είναι εις βάρος
όλων αυτών που εμπαίζουν τους ανθρώπους. Καθαρίστε αυτό το ΒΟΥΡΚΟ
αμέσως και χωρίς δεύτερη σκέψη!!!
Η εικόνα είναι ντροπή Αύγουστο μήνα με καύσωνα να ζούνε
οικογένειες που φορολογούνται αδρά δίπλα σε ένα έλος, για το βίτσιο και
την αδιαφορία των υπευθύνων.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...