ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:56 π.μ.  |  Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Η διώρυγα που κανείς πρέπει να μαντέψει που βρίσκεται γιατί δεν φαίνεται απο τα χορτάρια απο κάτω φυσικά υπάρχει νερό, βρώμικο και στάσιμο...
Η διώρυγα που κανείς πρέπει να μαντέψει που βρίσκεται γιατί δεν φαίνεται από
τα χορτάρια από κάτω φυσικά υπάρχει νερό, βρώμικο και στάσιμο…
Αρδευτική διώρυγα του ΤΟΕΒ που πλέον ποτέ δεν γεμίζει με νερό και κανείς αγρότης δεν μπορεί να ποτίσει τα χωράφια του, έχει καταντήσει ένας βάλτος με τεράστια άγρια χορτάρια και ελώδη νερά που τα κουνούπια και τα κάθε λογής έντομα είναι εκατομμύρια.
 Νερό και λάσπη επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία μέσα στην αρδευτική διώρυγα
Νερό και λάσπη επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία μέσα στην αρδευτική διώρυγα
Να αναφέρουμε ότι δίπλα ακριβώς σε απόσταση αναπνοής ζούνε οικογένειες (γύρω στις 15) μόνο στη συγκεκριμένη γειτονιά . ( η διώρυγα διασχίζει όλο το χωριό και συνεχίζει και στα άλλα χωριά της Μακρυνείας )
Κανείς δεν ενδιαφέρεται να την καθαρίσει, κανείς δεν έχει εμφανιστεί να πει πότε ή αν θα καθαριστεί αυτό το έλος. Εμείς ζητάμε μια απάντηση σε αυτό το ερώτημα.
Σε όλο το μήκος της διώρυγας επικρατεί το ίδιο χάλι στο βάθος και το νεκροταφείο του χωριού όπου όσοι προσέρχονται για την περιποίηση των τάφων και για οποιαδήποτε τελετή (μνημόσυνα, τρισάγια κ.λ.π.) αντικρίζουν αυτή την απαράδεκτη εικόνα.
Σε όλο το μήκος της διώρυγας επικρατεί το ίδιο χάλι στο βάθος και το νεκροταφείο του χωριού όπου όσοι προσέρχονται για την περιποίηση των τάφων και για οποιαδήποτε τελετή (μνημόσυνα, τρισάγια κ.λ.π.) αντικρίζουν αυτή την απαράδεκτη εικόνα.
Πότε θα καθαριστεί;;; Γιατί εως τώρα υπάρχει αυτή η αδιαφορία;;; Γιατί δεν φροντίζει κανείς τις μικρές γειτονιές;;; Γιατί παίζουν με την υγεία των κατοίκων και των μικρών παιδιών;;; Είναι υποχρέωση της πολιτείας η διασφάλιση της δημόσιας υγείας και η υγιεινή των δημοσίων χώρων και η καθαριότητα.
Επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία  και αντιαισθητικό το θέαμα....
Επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία και αντιαισθητικό το θέαμα….
Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και όχι μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Θυμούνται τον κόσμο μόνο στις εκλογές και αυτό θα είναι εις βάρος όλων αυτών που εμπαίζουν τους ανθρώπους.  Καθαρίστε αυτό το ΒΟΥΡΚΟ αμέσως και χωρίς δεύτερη σκέψη!!!
Η εικόνα είναι ντροπή  Αύγουστο μήνα με καύσωνα να ζούνε οικογένειες που φορολογούνται αδρά δίπλα σε ένα έλος, για το βίτσιο και την αδιαφορία των υπευθύνων.

Χάος απο ελώδη νερά, βρωμιά, χόρτα τεράστια σε ύψος .... η αδιαφορία των υπεύθυνων σε όλο της το μεγαλείο!!!
Χάος από ελώδη νερά, βρωμιά, χόρτα τεράστια σε ύψος …. η αδιαφορία των υπεύθυνων σε όλο της το μεγαλείο!!!
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...