ΞΗΡΟΜΕΡΟ:ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΔΥΟ ΑΤΟΜΩΝ ΓΙΑ ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΞΗΡΟΜΕΡΟ:ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΔΥΟ ΑΤΟΜΩΝ ΓΙΑ ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗ

Σε δύο συλλήψεις προχώρησαν χθες βράδυ, λίγο μετά τα μεσάνυκτα, οι αστυνομικοί της ΟΠΚΕ. στο
Ξηρόμερο.  Πρόκειται για δύο νεαρούς 26 και 24 ετών, που σε έλεγχο που έγινε στο αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν εντοπίστηκε  και κατασχέθηκε από τους αστυνομικούς  ένα μεταλλικό αντικείμενο, τύπου μαχαιριού με λάμα 15 εκ.

Οι δυο άνδρες οδηγηθήκαν  στον εισαγγελέας Αγρινίου με την κατηγορία της οπλοκατοχής.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook