Επίσκεψη στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη
Αιτωλοακαρνανίας κ. Βασιλείου Αντωνοπούλου
πραγματοποίησε σήμερα ο
Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, μαζί με τους
εκπροσώπους των Εμπορικών Συλλόγων του Νομού και του Επιμελητηρίου
Αιτωλοακαρνανίας.
Το θέμα της επισκέψεως ήταν η προωθούμενη κατάργηση της
αργίας της Κυριακής, υποβάλλοντας ομόφωνα προς τον Αντιπεριφερειάρχη το αίτημα
να σεβασθεί η Κυβέρνηση την αργία της Κυριακής και να μην προχωρήσει η
Περιφέρεια στο άνοιγμα των καταστημάτων.
Κατά την ευρεία σύσκεψη που ακολούθησε ο Σεβ. Μητροπολίτης κ.
Κοσμάς αναφέρθηκε στη σημερινή συγκυρία που διέρχεται η Πατρίδα μας και τόνισε
ότι «ποτέ ο άνθρωπος δεν ήταν μηχανή για να εργάζεται επτά ημέρες την
εβδομάδα».
Επίσης τόνισε την σπουδαιότητα της αργίας της Κυριακής η
οποία είναι θεσμοθετημένη από την εποχή του Μεγάλου Κωνσταντίνου και αναφέρθηκε
στο παράδειγμα του προστάτου της Ιεράς Μητροπόλεώς μας αγίου Κοσμά του Αιτωλού,
ο οποίος παραδόθηκε στο μαρτύριο επειδή με το κήρυγμά του τάχθηκε ενάντια στην
κατάλυση της αργίας της Κυριακής.
Εκ του Γραφείου Τύπου και Επικοινωνίας
της Ιεράς Μητροπόλεως
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...