Πριν από λίγα λεπτά άνδρες της Ασφάλειας Αγρινίου μαζί με γνωστούς του νεαρού κατάφεραν να τον πιάσουν και να τον
ηρεμήσουν και στη συνέχεια να τον μεταφέρουν σε ασθενοφόρο που βρίσκονταν στην είσοδο του τριώροφου κτιρίου, απο τον τριτο όροφο του οποιου ο άνδρας εκτόξευε αντικείμενα και απειλούσε να αυτοκτονήσει
Ο νεαρός άνδρας αυτή την ώρα μεταφέρεται στο νοσοκομείο Αγρινίου. Σύμφωνα με εισαγγελική παραγγελια θα εξεταστεί απο γιατρούς, αφού σύμφωνα με πληροφορίες, αντιμετωπίζει προβλήματα και χρήζει ειδικής μεταχείρισης.
Αναλυτικά τι συναιβει με τον νεαρό
Νεαρός άντρας σε κατάσταση αμόκ αυτή τη στιγμή στην οδό Παπαφώτη προκαλεί σοβαρό επεισόδιο ρίχνοντας διάφορα αντικείμενα όπως γλάστρες, τασακια και άλλα αντικείμενα από τον 3ο όροφο πολυκατοικίας προκαλώντας και φθορές σε δύο οχήματα. Παράλληλα έχει απειλήσει πως θα αυτοκτονήσει.
Στο σημείο υπάρχει αστυνομική δύναμη , ασθενοφόρο ενώ ο δρόμος έχει κλείσει.Η οδός έχει αποκλειστεί από αστυνομικές δυνάμεις, ενώ επιτόπου υπάρχους πυροσβέστες και ασθενοφόρο . Παρά το γεγονός που δυο φίλοι του νεαρού επιχείρησαν να τον ηρεμήσουν αυτό δεν συνέβη. Οι προσπάθειες αυτές συνεχίζονται και αυτή την ώρα.
Κάτω ακριβώς από την πολυκατοικία έχουν τοποθετηθεί ειδικό στρώμα για την περίπτωση που ο νεαρός πέσει από το μπαλκόνι.
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!