ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΟ ΑΧΑΪΑ ΚΑΙ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΟ ΑΧΑΪΑ ΚΑΙ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ

Κατηγορία ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ στις   8:24 μ.μ.  |  Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Δυνάμεις από την Πυροσβεστικής Αχαϊας και Αιτωλοακαρνανίας συμμετέχουν στη μάχη με τις φλόγες στη Ρόδο.

Συγκεκριμένα, τη νύχτα αναχώρησαν 4 οχήματα, 16 άνδρες και πεζοπόρο τμήμα, προκειμένου να ενισχύσουν τις ομάδες πυρόσβεσης που παίρνουν μέρος στην κατάσβεση της μεγάλης πυρκαγιάς.Πρόκειται για ένα όχημα από την Πάτρα, ένα από τα Καλάβρυτα, ένα από το Αγρίνιο κι ένα από τη Ναύπακτο.Επίσης αναχώρησε και πεζοπόρο τμήμα 20 ατόμων από την Πάτρα.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...