Σύμφωνα με τον
Διοικητή του ΟΑΕΔ, κ. Θεόδωρο Αμπατζόγλου, μέσα στον Σεπτέμβριο Δήμοι &
Περιφέρειες θα πρέπει να έχουν υποβάλλει στον ΟΑΕΔ τις ανάγκες τους, ώστε στη
συνέχεια ο ΟΑΕΔ, χρησιμοποιώντας τη λίστα ανέργων -σχηματισμένη μέσω του ΑΣΕΠ-
να προχωρήσει στην κατανομή μέρους των 50.000 ανέργων – μελών οικογενειών χωρίς
κανένα εισόδημα. Και λέμε μέρος, γιατί κάποιοι από τους 50.000 ανέργους θα
καλύψουν και ανάγκες νοσοκομείων.
Υπενθυμίζεται ότι,
η σύμβαση εργασίας θα είναι 5μηνης διάρκειας με μικτή αμοιβή 500 ευρώ μηνιαίως.
Οι άνεργοι θα
απασχοληθούν κυρίως σε Κοινωνικές Δομές Δήμων, όπως «Κατ’ Οίκον Φροντίδα
Ηλικιωμένων» ή «ΑμεΑ», «Κοινωνικά Παντοπωλεία» κ.ά., καθώς και σε έργα Δήμων
και Περιφερειών, όπως π.χ. έργα υποδομών και κατασκευών, διαχείρισης στερεών
αποβλήτων κ.τ.λ.
epoli.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...