ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΡΩΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΡΩΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ;

Κατηγορία ΥΓΕΙΑ στις   12:47 μ.μ.  |  Τρίτη 14 Μαΐου 2013

                                
Σε μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Τορόντο διαπιστώθηκε...

ότι οι υγιείς γυναίκες μπορούν να αφήσουν τη σeξι διάθεση να τις παρασύρει όποτε και αν θέλουν, χωρίς ανησυχία.
"Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, η συνουσία δε βλάπτει το έμβρυο ούτε προκαλεί πρόωρο τοκετό" επισημαίνει σύμφωνα με τo mothersblog, η συγγραφέας της μελέτης, Claire Jones, M.D., μαιευτήρας-γυναικολόγος.

"Το σπέpμα περιέχει προσταγλανδίνες, ορμόνες που βοηθούν να προκληθεί τοκετός" γράφει η Claire Jones σε δημοσίευμα που φιλοξενεί το shape. "Παρά το γεγονός ότι τα στοιχεία είναι ανάμεικτα, αξίζει τον κόπο. Υπάρχουν δύο εξαιρέσεις στον κανόνα ασφαλούς σeξ: αν έχεις διαγνωστεί ως υψηλού κινδύνου εγκυμοσύνη ή με προδρομικό πλακούντα, μια κατάσταση όπου ο πλακούντας αναπτύσσεται πολύ κοντά στον τράχηλο της μήτρας. Στις περιπτώσεις αυτές, συμβουλεύσου το μαιευτήρα σου πρώτα. Μπορεί να χρειαστεί να κάνεις αποχή" συμπληρώνει η ίδια. 

http://www.aniwthoi.net
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...