ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ


Στην τελική ευθεία έχει τεθεί η διαδικασία για τη μεταφορά στο Νέο Νοσοκομείο Αγρινίου και
αναμένεται το πιθανότερο μέσα στον Ιούνιο  αυτή να πραγματοποιηθεί. Μάλιστα εκτιμάται πως στις αρχές του Ιουνίου θα συντρέχουν οι προϋποθέσεις για να πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του κτιρίου το οποίο για πολλά χρόνια δικαιολογημένα χαρακτηρίστηκε ως ένα σύγχρονο «γεφύρι της Άρτας» εξαιτίας των καθυστερήσεων.
Σταδιακά όμως το παζλ των έργων  συμπληρώνεται, ο εξοπλισμός έρχεται και την Πέμπτη αναμένεται και ο αξονικός τομογράφος. Πιθανότατα εξάλλου το αμέσως επόμενο διάστημα να έρθει και ο πρόεδρος της ΔΕΠΑΝΟΜ.
Το νέο νοσοκομείο εκτιμάται πως θα εγκαινιαστεί αρχές Ιουνίου και σε σύντομο διάστημα θα ολοκληρωθεί η μετεγκατάσταση από το παλαιό και φυσικά και η μεταφορά των ασθενών.Στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά μάλιστα έφθασαν εισηγήσεις για την παρουσία του στα εγκαίνια και ενδέχεται να καταστεί αυτή εφικτή αναλόγως με το πρόγραμμα του. Άλλωστε θα πρόκειται για το μοναδικό σημαντικό έργο που προγραμματίζεται να δοθεί στην τοπική κοινωνία σε αυτή τη συγκυρία.
agrinionews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook