ΑΓΡΙΝΙΟ:ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΔΥΟ ΗΜΕΔΑΠΟΙ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ:ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΔΥΟ ΗΜΕΔΑΠΟΙ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ


Στην σύλληψη δυο ημεδαπών ατόμων ηλικίας 43 και 33 ετών προχώρησαν  χτες το πρωί (14/02/2013
) οι αστυνομικοί  της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου, σε βάρος των όποιων σχηματίστηκε δικογραφία για διάπραξη κλοπής κατά συναυτουργία.
Πιο συγκεκριμένα οι δυο δράστες από κοινού  πήγαν σε επιχείρηση  πώλησης επίπλων στο Αγρίνιο και αφαίρεσαν ένα λάπτοπ  αξίας 800 ευρώ και τράπηκαν σε φυγή αφού εκμεταλλευτήκαν την  ολιγόλεπτη έλλειψη προσοχής του ιδιοκτήτη
Μετά  από ερευνά των αστυνομικών εντοπιστήκαν οι δυο ημεδαποί στους οποίους βρέθηκε  στην κατοχή τους το λαπτοπ .
Οι συλληφθέντες οδηγηθήκαν στον Εισαγγελέα πλημμελειοδικών Αγρινίου
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook