Το πλιάτσικο στις
εγκαταστάσεις των ΤΟΕΒ του νομού Αιτωλοακαρνανίας συνεχίζεται αμείωτο. Χθες σειρά γία πλι'ατσικο
είχε το αντλιοστασίο του ΤΟΕΒ Λεσινίου στο οποίο τρεις επιτήδειοι επιχείρησαν να
κλέψουν ωστόσο όμως δέν τα κατάφεραν γιατί έγιναν αντιληπτοί και η κινητοποίηση της αστυνομίας έφερε τη
σύλληψη του ενός και μετά από λίγη ώρα και των άλλων δύο. Σύμφωνα
με πληροφορίες του agriniopress.gr πρόκειται για κατοίκους χωριού της
Μακρυνείας, ηλικίας 43, 33 και 23 ετών.
Ωστόσο πέραν της χθεσινής απόπειρας, προχθές σημειώθηκε κλοπή
στο ίδιο αντλιοστάσιο, από όπου χάθηκε υλικό, χαλκός, καλώδια κλπ, αξίας
60.000 ευρώ. Η προανάκριση για την υπόθεση είναι σε εξέλιξη από τη Α.Δ.
Αιτωλίας.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!