ΞΕΡΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΜΠΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗΣ.......... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

ΞΕΡΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΜΠΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗΣ..........

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   3:28 μ.μ.  |  Τρίτη 14 Μαΐου 2013


                            

Καλλιέργειες και ζώα λένε το νερό - νεράκι
Από τις 25 Μαΐου και μετά θα μπει νερό στ’ αυλάκι 
Εγκαταστάθηκε ο εργολάβος στη Δ20

Η αγανάκτηση περισσεύει στον κάμπο του Νεοχωρίου και της Κατοχής, παρόλο που ήδη ο εργολάβος εγκαταστάθηκε στη διώρυγα Δ20 και έχει ξεκινήσει τις εργασίες αποκατάστασης των ζημιών.
Οι αγρότες όμως είναι εξαγριωμένοι, καθώς έπρεπε ήδη να είχαν νερό για να ποτίσουν τις καλλιέργειές τους, πράγμα που είχαν επισημαίνει από πολύ νωρίς. Η ζημιά προκλήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο και από τότε ο ΤΟΕΒ Νεοχωρίου, παρόλο που δεν έχει αρμοδιότητα στη διώρυγα, ξεκίνησε τις διαδικασίες για την εξεύρεση χρηματοδότησης. Η Περιφέρεια παρόλα αυτά δεν είχε την ίδια αγωνία και ακολούθησε τον αργό δρόμο που κατέληξε στο να βρίσκονται στο χείλος της καταστροφής εκατοντάδες στρέμματα καλλιεργειών τριφυλλιού και καλαμποκιού. Όπως λέει ο πρόεδρος του ΤΟΕΒ Νεοχωρίου, Φ. Καρατζογιάννης, ο ίδιος ξεκίνησε μια προσπάθεια συνεννόησης με τους άλλους δυο ΤΟΕΒ Κατοχής και Λεσινίου που αρδεύονται από την ίδια διώρυγα, να βάλουν χρήματα από το δικό τους ταμείο προκειμένου να χρηματοδοτήσουν το έργο. Αυτό, βέβαια, συνάντησε αντιδράσεις, αφού ουσιαστικά είναι παράνομη η παρέμβαση των τοπικών οργανισμών σε κρατικό έργο.
Στο μεταξύ κινδυνεύει και η κτηνοτροφία, καθώς τα ζώα πίνουν νερό από τους αύλακες αποστράγγισης, οι οποίοι μέχρι να μπει νερό στη διώρυγα είναι στεγνοί. Έτσι και οι κτηνοτρόφοι εκφράζουν τις δικές του ανησυχίες και την απελπισία τους για την καταστροφή που βλέπουν να έρχεται. Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά έχει πέσει και η στάθμη του ποταμού Αχελώου, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η διοχέτευση νερού στους αύλακες, τόσο για την άρδευση μέρους του κάμπου, όσο και για να πίνουν τα ζώα. Ήδη γίνεται μια προσπάθεια διάνοιξης του στομίου του ποταμού, προκειμένου να μπει νερό στους αύλακες, ενώ γίνεται και μια επικοινωνία να απελευθερωθεί μια ποσότητα νερού από το υδροηλεκτρικό φράγμα της ΔΕΗ για να ανέβει η στάθμη του Αχελώου. Αυτό κρύβει βέβαια και τον κίνδυνο πλημμύρας, όμως αυτή τη στιγμή αποτελεί τη μοναδική λύση...
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...