ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ''ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ'' « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ''ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ''

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   4:12 μ.μ.  |  Δευτέρα 13 Μαΐου 2013


                    panaitolikos-prassia (1)
Δεν περιγράφεται η χαρά του μικρού Λάμπρου απ’το Αγρίνιο που για πρώτη φορά στα
έξι του χρόνια πήγε και είδε την αγαπημένη του ομάδα,τον Παναιτωλικό.
Στο ιδιόχειρο γράμμα που έστειλε στο Prasi@Online μας αφηγήται με τον δικό του τρόπο πως πέρασε την Παρασκευή στον αγώνα του Παναιτωλικού με τον Εργοτέλη.
Από ότι φαίνεται ο μικρός Λάμπρος έτυχε γουρλής στην παρθενική του εμφάνιση στις εξέδρες στο θρυλικό «κλουβί» των «Καναρινιών» αφού η αγαπημένη του ομάδα νίκησε του Κρητικούς με γκολ του Σίσιτσ.
Ευχόμαστε στον φίλο μας τον Λάμπρο να μεγαλώσει έχοντας εκατοντάδες αποκόμματα εισιτηρίων από αγώνες του Παναιτωλικού όπως τα φιλάγαμε όλοι μας που μεγαλώσαμε δίπλα στην ομάδα.
Διαβάστε παρακάτω τι γράφει ο 6χρονος Λάμπρος στην ιδιόχειρη επιστολή του…
«Λάμπρος Προδρομίτης
Ξεκινήσαμε με τα αδέρφια μου Θάνο και Δημήτρη, τον θείο τον Πάνο και τον ξάδερφό μου τον Θανάση να πάμε να δούμε τον Παναιτωλικό.
Πήγαμε στο γήπεδο και όλοι μαζί φωνάζαμε… Αγρίνιο ολέ.., Αγρίνιο ολέ… Παναιτωλικέ.
Βάζει μια γκολάρα ο Σίσιτς και όλοι μαζί χοροπηδούσαμε και πετάγαμε χαρτάκια. Από κάτω μας χτύπαγε δυνατά η κόρνα ,οι χούλιγκανς φωνάζανε και ανάβανε καπνογόνα.
ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ»
http://prassia-eyrytanias.blogspot.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...