ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ – ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ – ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟ (ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:34 π.μ.  |  Τετάρτη 15 Μαΐου 2013


                              koi-parking-panaitolio1
Τα πεζοδρόμια στην Δημοτική Κοινότητα του Παναιτωλίου της Δ.Ε. Θεστιέων του δήμου Αγρινίου, έχουν τελείως
διαφορετική χρήση σε σχέση με αυτήν που  γνωρίζουμε.
Δεν είναι λίγοι οι κάτοικοι της περιοχής, που αν και οι δρόμοι δεν είναι στενοί σε πολλά σημεία του χωριού,  παρκάρουν τα οχήματα τους πάνω στα πεζοδρόμια με αποτέλεσμα οι όποιοι πεζοί να είναι υποχρεωμένοι να πηγαίνουν από τον… δρόμο!
koi-parking-panaitolio2
Το φαινόμενο όπως φαίνεται είναι και αρκετά διαδεδομένο , όπως καταγράφει περαστικός από την περιοχή, που έστειλε στο agriniopress.gr και τις σχετικές φωτογραφίες.
koi-parking-panaitolio3

koi-parking-panaitolio4
koi-parking-panaitolio5
koi-parking-panaitolio6
agriniopress.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...