Από το 2009 μέχρι σήμερα πολλοί αγρότες δεν έχουν ανανεώσει τις μισθώσεις τους
Προχωρά η διαδικασία μίσθωσης των δημοτικών αγροτεμαχίων στο Αιτωλικό καθώς πολλά από τα μισθώματα είχαν λήξει από το 2009, αλλά δεν ανανεώθηκαν.
Έτσι, κάποια από αυτά ουσιαστικά είναι καταπατημένα εδώ και τέσσερα χρόνια και επειδή μέχρι τώρα ο δήμος δεν έδειξε ενδιαφέρον για την ανανέωση των μισθωμάτων, οι αγρότες τα καλλιεργούν και παίρνουν τα έσοδα χωρίς να αποδίδουν τα νόμιμα. Ο αντιδήμαρχος οικονομικών Παντ. Καρατσόλης στο πλαίσιο της συγκέντρωσης των ληξιπροθέσμων οφειλών προς το δήμο, συγκέντρωσε όλους τους φακέλους αυτών των αγροτεμαχίων, προκειμένου η οικονομική υπηρεσία να ελέγξει την κάθε μια μίσθωση ξεχωριστά και να κάνει τις απαιτούμενες ανανεώσεις...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...