ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΑΠΟ 13ΧΡΟΝΗ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΑΠΟ 13ΧΡΟΝΗ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ


Στα επείγοντα του  Νοσοκομείου  Αγρινίου μεταφέρθηκε  πριν λίγη ώρα ανήλικο κορίτσι μόλις 13,5 ετών μετά από απόπειρα
αυτοκτονίας.
Συμφώνα με πληροφορίες  τού agriniopress.gr τα ο ανήλικο κορίτσι κατάπιε ποσότητα χαπιών και την απόπειρα αντιλήφθηκαν οι γονείς της που την μετέφεραν εσπευσμένα στο νοσοκομείο.  Έρευνες για τις συνθήκες του συμβάντος διεξάγει η Αστυνομία, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το κορίτσι δεν διατρέχει  κίνδυνο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook