ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 120 ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 120 ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:50 μ.μ.  |  Τρίτη 14 Μαΐου 2013


epi-plateia-120-palia
O δήμος Αγρινίου και η Πανελλήνια Οργάνωση Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης, οργανώνουν και φέτος εκδήλωση τιμής και μνήμης για τους 120 εκτελεσθέντες της Μεγάλης Παρασκευής του 1944 στο Αγρίνιο.Θα τελεστεί επίσημο μνημόσυνο το Σάββατο 18 Μαΐου στις 9:30 το πρωί στον Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδας, ένα αμέσως μετά το μνημόσυνο θα ψαλλεί επιμνημόσυνη δέηση και θα γίνει κατάθεση στεφάνων στο μνημείο των 120, από τον δήμο Αγρινίου, αντιστασιακές οργανώσεις, επισήμους και συγγενείς των θυμάτων.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...