Tο Nordic Explorer στο λιμάνι Μεσολoγγίου! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Tο Nordic Explorer στο λιμάνι Μεσολoγγίου!

Κατηγορία ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ στις   6:06 μ.μ.  |  Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Από τα ξημερώματα έχει καταπλεύσει στο λιμάνι Μεσολογγίου το ερευνητικό πλοίο Nordic Explorer

Πρόκειται για τo  πλοίο που κάνει σεισμικές έρευνες  σε Ιόνιο Πέλαγος, Πατραϊκό Κόλπο και Κατάκολο προκειμένου να διαφανεί και να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με την ύπαρξη υδρογονανθράκων σε συγκεκριμένες περιοχές.
Από το πρωί σήμερα το Nordic Explorer μαζί με τα δύο μικρότερα πλοία, το Romulus και το Thor Chaser, που το συνοδεύουν, βρέθηκε στο λιμάνι και πληροφορίες αναφέρουν ότι κάποια αποτελέσματα των ερευνών τους οδήγησαν προς την θαλάσσια περιοχή του Μεσολογγίου.
Λέτε τελικά να υπάρχει υποθαλάσσιος θησαυρός ανοιχτά του Μεσολογγίου?
Onairnews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...