Συνέντευξη τύπου πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Ναυπακτίας για το χθεσινό περιστατικό στο Δημοτικό συμβούλιο Ναυπακτίας. Ο Δήμαρχος Ναυπακτίας στάθηκε στην απαίτηση του πολίτη να συζητηθεί το
34ο θέμα ως πρώτο
34ο θέμα ως πρώτο
Επίσης κατά την συνέντευξη ο κ. Μπουλές επέρριψε ευθύνες στην αντιπολίτευση και συγκεκριμένα μετά από ερώτηση αναφέρθηκε σε περιστατικό που ο κ. Κοτσανάς χαιρέτισε την ενέργεια δημοτών που κατέλαβαν τα έδρανα του Δημοτικού συμβουλίου και ενέργεια την οποία συνέδεσε ως απόρροια με το χθεσινό περιστατικό…
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!