κέντρο Ναυπακτίας και Δωρίδας και τον Δήμο Δωρίδας.
Η προσέλευση ήταν μεγάλη ,ενώ ο πρόεδρος του εργατικού κέντρου Μ.Χάρος ευχαρίστησε όλους όσους συνέβαλαν σε αυτήν την προσπάθεια και υποσχέθηκε ότι η διανομή τροφίμων χωρίς μεσάζοντες θα συνεχιστεί καί στο μέλλον.Να σημειωθεί επείσης ότι στον ίδιο χώρο συγκεντρώνονταν και παλιά μηχανέλαια που ο κάθε πολίτης έφερνε με σκοπό την αγορά πετρελαίου θέρμανσης για τα σχολεία της πόλης
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!