ΝΕΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΝΕΚΡΟΥΣ « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

ΝΕΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΝΕΚΡΟΥΣ


    
Χωρίς τέλος το αιματοκύλισμα στην Αμερική
 Νέο μακελειό στις ΗΠΑ. Αυτή τη φορά στην πολιτείας της Ουάσιγκτον όπου πέντε άνθρωποι έχασαν
τη ζωή τους, όταν άγνωστος άνοιξε πυρ σε συγκρότημα κατοικιών.
Σύμφωνα με την αστυνομία, λίγο μετά τις 21.30 (τοπική ώρα) ο άγνωστος πυροβόλησε τουλάχιστον 15 φορές ενώ έπεσε νεκρός από την ανταλλαγή πυρών με τους άντρες της αστυνομίας.

parapolitika.gr/

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook