Κλειστές παραλίες,λιγότερο αυτοκίνητο και μονοδρομίσεις δείχνει η κυκλοφοριακή μελέτη για τη Ναύπακτο. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Κλειστές παραλίες,λιγότερο αυτοκίνητο και μονοδρομίσεις δείχνει η κυκλοφοριακή μελέτη για τη Ναύπακτο.

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:04 μ.μ.  |  Δευτέρα 8 Απριλίου 2013



 -Αντιδράσεις των επαγγελματιών του παραλιακού μετώπου της Ναυπάκτου για το μόνιμο κλείσιμο των παραλιών.-Μιλούν για οικονομικό στραγγαλισμό των επιχειρήσεών
τους.
-Για σταδιακή απεξάρτηση του αυτοκινήτου με προτεραιότητα σε ήπιες μορφές κίνησης κάνει λόγο η μελέτη (βάδισμα-ποδήλατο-αστική συγκοινωνία)
Παρουσιάστηκε στο Ξενία από τον κ.Ριζομυλιώτη (μελετητής της Denco) το σχέδιο κυκλοφοριακής ανάπλασης του Δυτικού και Ανατολικού τομέα της πόλεως της Ναυπάκτου,εν’μέσω αντιδράσεων των επαγγελματιών των δύο παραλιών της πόλης,με μόνιμο κλείσιμο των παραλιών για τα αυτοκίνητα κάτι που ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες όπως επεσήμαιναν οι επιχειρηματίες  ότι μπορεί να αποδειχθεί καταστροφικό για τις επιχειρήσεις τους.
Το ίδιο σχέδιο περιλαμβάνει μονοδρομήσεις κάθετων οδών,μονοδρόμηση της οδού Αθ.Νόβα (πρώηνΜεσολογγίου) με κατεύθυνση προς τα ανατολικά,ενώ για τη δαφυγή τα αυτοκίνητα μέσω της οδού Θέρμου θα κατευθύνονται στην Εθν.αντιστάσεως και από κει δεξιά στο φανάρι στην έξοδο.Να σημειωθεί ότι επί της Αθ..Νόβα (Μεσολογγίου) προβλέπεται κατά τα πρότυπα των κεντρικών δρόμων  ελεγχόμενη στάθμευση.
Από τον ανατολικό τομέα προβλέπεται η μονοδρόμηση της Π.Ρήγα από το ύψος της πλατείας Πια στην οποία θα κατασκευστεί πλατείαμε θέσεις στάθμευσης στο νότιο μέρος της,πεζοδρόμηση του Γριμπόβου όπως και στην Ψανή,κόμβος (τρίγωνο) στο ύψος της αρχής της οδού Αθηνών με την Π.Ρήγα,ενώ για την κάθοδο στο ανατολικό παραλιακό μέτωπο οι οδηγοί που θα έρχονται από τα ανατολικά θα διασχίζουν την οδό Φιλελλήνων και όχι από την Π.Ρήγα όπως σήμερα η ο οποία όπως είπαμε μονοδρομείται.



 nafpaktianews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...