ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ "ΕΛΠΙΔΑ" « aitoloakarnanianet

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ "ΕΛΠΙΔΑ"

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η - Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η .................

Ο ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Η

ΕΛΠΙΔΑ...ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ...Ν Α Υ Π Λ Ι Ο ..ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ....

ΠΡΟΣΟΧΗ...ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ [ΠΑΠΑΠΛΗΓΙΑ-ΕΠΙΒΑΙΝΩΝΤΕΣ ΣΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΑ ΑΜΑΞΙΔΙΑ ]

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ...ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΩΡΑ 8.00ΠΡΩΙΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ...ΜΑΒΙΛΗ 12

ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΙΜΗ ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ..20,00 ευρο

ΓΙΑ ΦΙΛΟΥΣ -ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΙΜΗ ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ 40,00 ευρο

ΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 20,00 ευρο

ΠΡΟΣΟΧΗ.στην τιμη περιλαμβανετε το πουλμαν -ειδικο αυτ.το -ξενοδοχειο πολυτελειας
στο ΤΟΛΟ -ξεναγιση-επισκεψη σε αρχαιολογικους χωρους -πρωινο -δειπνο κλπ

Την αποστολη συνοδευουν οι κοινωνικη λειτουργοι

Α.ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΑΛΑΝΗ

Β.ΜΑΡΙΑ ΚΟΡΑΚΑ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 1.ΤΣΑΜΠΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 


ΣΥΝΟΔΟΣ.ΤΣΑΜΠΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook