Ψάρεψαν καρχαριοειδές μήκους δύο μέτρων στη Κάτω Βασιλική.. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Ψάρεψαν καρχαριοειδές μήκους δύο μέτρων στη Κάτω Βασιλική..

Κατηγορία ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ στις   5:38 μ.μ.  |  Τρίτη 2 Απριλίου 2013

karxarias_1 Συνέβη σήμερα το πρωί  στη Κάτω Βασιλική ,όταν  έκπληκτοι οι ψαράδες αντίκρισαν στα δίκτυα τους το καρχαριoειδές που βλέπετε στη φωτογραφία το οποίο είχε
μήκος 2 μέτρα και ζύγιζε 80 κιλά. Σύμφωνα με τους ψαράδες το είδος δεν θεωρείτε επικίνδυνο και πιθανόν να ακολούθησε κάποιο πλοίο και έφτασε ως εκεί άλλωστε δεν έχει συμβεί κάτι παρόμοιο στη συγκεκριμένη περιοχή
ΠΗΓΗ:nafpaktianews.gr.




karxarias_3
karxarias_2
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...