Καιρός να κάνουμε πράξη τα συναισθήματα μας!!!
Καλούμε του συμπολίτες μας να δείξουν έμπρακτα την απερίφραστη
αλληλεγγύη που νοιώθουνε για τους συνάνθρωπους μας που δοκιμάζονται
αυτές τις δύσκολες στιγμές. Να στηρίξουμε την λειτουργία του Κοινωνικού
ιατρείου Ι. Π. Μεσολογγίου που θα παρέχει υπηρεσίες στους ανασφάλιστους
συμπολίτες μας.
Αγαπημένοι
μας φίλοι. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την αποφασή μας να
διοργανώσουμε το γεύμα αλληλεγγύης. Το κοινωνικό ιατρείο της πόλης μας
που στηρίζεται από το δήμο μας, πολλούς εθελοντές γιατρούς αλλά και
συμπολίτες μας, δημιουργήθηκε με σκοπό να στηρίξει κυρίως ανασφάλιστους
συνανθρώπους μας αλλά και όλους εμάς. Ήδη πραγματοποιείται στο ιατρείο η
εξέταση της οστικής πυκνότητας που είναι εντελώς δωρεάν κάθε
Δευτέρα,Τετάρτη και Παρασκευή μετά της 13:00 μμ. για όλους τους δημότες
και για τις επόμενες 15 μέρες. Αυτό που μας έσπρωξε σ΄αυτή την απόφασή
μας ήταν τη μια μεριά η ανάγκη συγκέντρωσης χρημάτων με τα οποία θα
αγοράσουμε κυρίως εμβόλια και εξοπλισμό που θα μας υποδείξουν οι
υπεύθυνοι για τη λειτουργία του ιατρείου, και από την άλλη να βρεθούμε
όλοι μαζί για να διώξουμε όλα αυτά που μας φοβίζουν στη νέα
πραγματικότητα που αντιμετωπίζουμε. Κυρίως προέκυξε ως αντανακλαστικό
άμυνας. Το κοινωνικό ιατρείο πρέπει να το δούμε όλοι μας σαν ένα
εργαλείο, ένα όπλο απέναντι στη νέα πραγματικότητα. Να φτιάξουμε τη
ανθρώπινη αλυσίδα μας και να δείξουμε έμπρακτα την αλληλεγγύη μας. Θα
μας γέμιζε χαρά εάν ανταποκριθείτε όλοι με την παρουσία σας.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook