Κλοπή διέπραξαν χτες το απόγευμα
στην Στάνου Αμφιλοχίας δύο γυναίκες Ρομά
. Συγκεκριμένα με τη μέθοδο της
απασχόλησης έκλεψαν 50 ευρώ από γυναίκα. Γρήγορα όμως τις συνέλαβαν οι αστυνομικοί
της ασφάλειας Αγρινίου .Οι δυο γυναίκες αφέθηκαν ελεύθερες με απόφαση του Εισαγγελέα
Αγρινίου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
