Εικόνες ντροπής συναντάμε
στην περιμετρική καλυβιών .Σκουπίδια πεταμένα ,κλαδιά και χορτάρια
πεταμένα στον δρόμο
αριστερά και δεξιά .Αν είναι δυνατόν.
Όπως μας κατήγγειλε
και αναγνώστης του AITOLOAKARNANIANET παρά τις πολλές προσπάθειες και παράπονα να καθαριστεί η περιοχή κανένας δεν
ενδιαφέρεται.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!









