
Το Κέντρο υγείας Βόνιτσας διοργανώνει ημερίδα στη Βόνιτσα, το Σάββατο στις 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ του 2013 στις 19:30 μμ, στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
με θέμα: «Πρωτογενής και δευτερογενής πρόληψη σε κακοήθειες» του:
1.ΠΝΕΥΜΟΝΑ
2.ΠΑΧΕΟΣ ΕΝΤΕΡΟΥ
3.ΠΡΟΣΤΑΤΟΥ
4.ΜΑΣΤΟΥ
5.ΤΡΑΧΗΛΟΥ ΤΗΣ ΜΗΤΡΑΣ
6.ΔΕΡΜΑΤΟΣ
ΟΜΙΛΗΤΕΣ:
ΕΛΕΝΗ ΓΑΤΣΙΟΥ,MD
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ,MD
ΓΕΝΙΚΟΣ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ
ΓΕΝΙΚΟΣ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ
Επιμελητρια Β΄ΕΣΥ,Κ.Υ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
Επιμελητης Β΄ΕΣΥ, Κ.Υ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
πηγή: Ξηρόμεροnews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...