ΚΛΟΠΗ ΣΕ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΤΗΣ ΙΟΝΙΟΣ Τ.Ε. « aitoloakarnanianet

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

ΚΛΟΠΗ ΣΕ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΤΗΣ ΙΟΝΙΟΣ Τ.Ε.

Κλοπή σε εργοτάξιο της εταιρείας  Ιόνιος Τ.Ε.  έγινε κατα τήν διάρκεια του Σαββατοκύριακου  πού πέρασε  στο Λουτράκι της ενότητας Μεδεώνος  του δήμου Ακτίου Βόνιτσας .

Οι άγνωστοι δράστες έκλεψαν από το εργοτάξιο του άξονα Ακτίου-Αμβρακία μεγάλη ποσότητα σιδερικών αλλά και 500 λίτρα πετρέλαιο. .Η κλοπή έγινε αντιληφθή το πρωί της δευτέρας απο τούς υπευθύνους   της εταιρείας.Για  την κλοπή ενημερώθηκε το Αστυνομικό Τμήμα Βόνιτσας όπου και ενεργεί έρευνα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook