Την ημέρα που όλη η Ελλάδα παρακολουθεί τα όσα συνέβησαν στη Μανωλάδα και στις φυτείες
φράουλας με θύματα τους αλλοδαπούς εργαζομένους,, η Ελένη Μενεγάκη επέλεξε να φτιάξει στην εκπομπή της γλυκό με φράουλες.Το ερώτημα που τίθεται είναι αν η εθνική «ξανθιά» της ελληνικής τηλεόρασης αδιαφόρησε για το συμβολισμό της συγκεκριμένης επιλογής ή απλά έτυχε να έχει προγραμματίσει την παρουσίαση αυτής της συνταγής.
πηγη,xrimaonline.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...