Στην περιοχή της Λαγκαδούλας, ο Δήμος Ναυπακτίας άρχισε να αποκαθιστά το οδόστρωμα από τις λακκούβες.Πολλές από τις λακκούβες είχαν δημιουργηθεί εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο και ήταν αρκετά επικίνδυνες, ειδικά για τους οδηγούς των δικύκλων. Ευτυχώς, αν και καθυστερημένα, ο Δήμος αποκαθιστά πλέον το οδόστρωμα.
Πηγή: nafsclick.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!