ΣΑΛΠΑΡΕΙ Η ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

ΣΑΛΠΑΡΕΙ Η ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:42 μ.μ.  |  Δευτέρα 22 Απριλίου 2013


Επαφές με τους εκπροσώπους της Ναυτιλιακής Εταιρίας που θα δρομολογήσει πλοίο στη γραμμή Μεσολόγγι – Ιόνια Νησιά, είχε ο δήμαρχος Μεσολογγίου Πάνος Κατσούλης πριν από
λίγες ημέρες.
Αντικείμενο της συζήτησης ήταν η εξεύρεση κατάλληλου πλοίου για το ξεκίνημα των δρομολογίων, έως ότου ολοκληρωθούν οι εργασίες εκβάθυνσης στο δίαυλο. Επειδή στην είσοδο του διαύλου τα βάθη είναι δεν είναι κατάλληλα για την διέλευση του πλοίου που είχε προγραμματίσει να δρομολογήσει η εταιρία, αναζητείται άλλο με μικρότερο βύθισμα ώστε να εισέρχεται και να εξέρχεται στο λιμάνι με ασφάλεια. Στο μεταξύ θα πραγματοποιούνται εργασίες εκβάθυνσης, ώστε σε λίγους μήνες να είναι όλα έτοιμα για τη δρομολόγηση του Aqua Maria, που θα εκτελεί τα προγραμματισμένα δρομολόγια. Η εταιρία έχει τη δυνατότητα να βάλει ένα άλλο πλοίο από εκείνα του στόλου της, ώστε η 21η Ιουνίου να αποτελέσει μια ιστορική μέρα για το Μεσολόγγι.
πηγή:aixmh-news.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...