ΈΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ ΑΠΟ ΕΞΩΚΛΗΣΙ ΣΤΟΝ ΑΕΤΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΈΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ ΑΠΟ ΕΞΩΚΛΗΣΙ ΣΤΟΝ ΑΕΤΟ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:53 μ.μ.  |  Παρασκευή 12 Απριλίου 2013



Ούτε ιερό ούτε όσιο είχαν άγνωστοι δράστες που δεν δίστασαν να κατεβάσουν και να κλέψουν ακόμα και την καμπάνα από το πανέμορφο εξωκλήσι
της Αγίας Μαρίνας στον Αετό (Δήμος Ακτίου-Βόνιτσας)
Ένας  κάτοικος του Χωριού χθες το μεσημέρι, είδε ότι έλειπε η καμπάνα και ειδοποίησε την Αστυνομία. Οι άγνωστοι ανέβηκαν στο καμπαναριό, κατέβασαν την καμπάνα, έκοψαν την αλυσίδα και το πολύ χοντρό σχοινί που την συγκρατούσε, την κατέβασαν χωρίς κανείς να τους πάρει είδηση και διέφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.
Ο δράστης ή οι δράστες δεν έχουν εντοπιστεί προς το παρόν και  η τοπική Αστυνομία της Κατούνας διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό τους.
Οι κάτοικοι ζητάνε από την Αστυνομία περισσότερη αστυνόμευση και να λάβει μέτρα προστασίας στα υπόλοιπα  εξωκκλήσια για να μην πέσουν και αυτά θύματα κλοπών και ταυτόχρονα να δώσει εντολή στους ιδιοκτήτες μαντρών να μην δέχονται μεταλλικά και χάλκινα αντικείμενα όπως καμπάνες, κ.α.
ΞΗΡΟΜΕΡΟNEWS
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...