Την Κυριακή 14-4-2013 και ώρα 12:30 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί ανοιχτή πολιτική εκδήλωση του λαϊκού συνδέσμου της χρυσής αυγής στην πλατεία Δημοκρατίας στο Αγρίνιο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωσης της Χρυσής Αυγής, "Θα υπάρξει ενημέρωση των πολιτών για την τρέχουσα επικαιρότητα και τις δράσεις του κινήματος, θα διανέμουν έντυπα , καθώς και θα μιλήσουν βουλευτές και στελέχοι με θέμα: «Η φτωχοποίηση των Ελλήνων απ’ τους διεθνείς τοκογλύφους μέσω της απάτης της δήθεν χρεωκοπίας». Καλούμε όλους τους πολίτες του Αγρινίου και των γύρω περιοχών να πλαισιώσουν την εκδήλωσή μας στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα στους οσφυοκάμπτες της τρικομματικής συγκυβέρνησης."
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
