ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΑΥΛΟΥ! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΑΥΛΟΥ!


Λιμενικό Ταμείο και δήμος «τρέχουν» τις διαδικασίες για να προλάβουν το πλοίο



Φαίνεται ότι αποδίδουν καρπούς οι προσπάθειες του Μεσολογγίου για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του λιμανιού της πόλης με τα Ιόνια Νησιά.
Για να γίνει πραγματικότητα αυτή η σύνδεση χρειάζονται μια σειρά ενεργειών, οι οποίες βρίσκονται σε καλό δρόμο. Το μεγαλύτερο ζήτημα που απασχολεί αυτή τη στιγμή το δήμο και το Λιμενικό Ταμείο, είναι το έργο διάνοιξης του διαύλου, προκειμένου η διέλευση του πλοίου να είναι ασφαλής. Το πρώτο βήμα γι’ αυτό ήταν οι βαθομετρικές και γεωλογικές έρευνες που έγιναν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς και οι μελέτες, οι οποίες εκπονήθηκαν από την τεχνική υπηρεσία του δήμου. Το επόμενο βήμα ήταν η εξεύρεση πόρων, οι οποίοι εξασφαλίστηκαν από τη ΣΑΤΑ του δήμου και από τις Δημόσιες επενδύσεις σε ό,τι αφορά το μερίδιο του Λ.Τ. Στη συνέχεια υπογράφηκε προγραμματική σύμβαση μεταξύ δήμου Μεσολογγίου και Λ.Τ. για την υλοποίηση του έργου.
Η τελευταία και εξίσου σημαντική εξέλιξη ήταν η έγκριση εκτέλεσης του έργου, η οποία δόθηκε από το γενικό γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής Κ. Μουτζούρη. Σύμφωνα με το έγγραφο η γενική γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Επιτροπής «…αποφασίζει την έγκριση εκτέλεσης εργασιών στο δίαυλο και τους λιμενοβραχίονες του λιμένα Μεσολογγίου, προς υλοποίηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης (αποκατάσταση λειτουργικών βυθών) προϋπολογισμού 763.000 ευρώ»...
aixminews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook