Σας γνωρίζουμε ότι η Τοπική Διοικητική Επιτροπή του υποκαταστήματος ΙΚΑ Ναυπάκτου έχει πάψει να συνεδριάζει από την 1/9/2012, λόγω της συνταξιοδότησης τόσο του Προέδρου όσο και του
αναπληρωτή του.
Θεωρούμε αδιανόητο επί 7
συνεχόμενους μήνες να μην έχει συγκροτηθεί Τ.Δ.Ε, με αποτέλεσμα να μην
εκδίδονται αποφάσεις με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη λειτουργία του
φορέα και την εξυπηρέτηση των πολιτών της Ναυπακτίας.
Το Ε.Κ.Ν.Δ. ενώνει τη φωνή του με τους άλλους φορείς και πολίτες της Ναυπάκτου και ζητάμε τον άμεσο ορισμό της Τ.Δ.Ε. του υποκαταστήματος ΙΚΑ Ναυπάκτου.
Παρακαλούμε για τις άμεσες δικές σας ενέργειες.
nafpaktianews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...