Αυτοκίνητο έπεσε στον πόταμο Σκα στην Ναύπακτο « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Αυτοκίνητο έπεσε στον πόταμο Σκα στην Ναύπακτο



Συμφώνα με πληροφορίες του nafsclick στις 1:00 τα ξημερώματα αυτοκίνητο έπεσε στον πόταμο Σκα στην  Ναύπακτο με άγνωστη αίτια της πτώσης. Τυχερή στην ατυχία της ήταν η οδηγός του οχήματος
 αφού  έπεσε στο ποτάμι και από θαύμα δεν παρασύρθηκε  από τα ορμητικά νερού του πόταμου λόγω  το ότι το ποτάμι  είχε φουσκώσει  λόγω της έντονης βροχόπτωσης .Στο σημείο έσπευσαν έγκαιρα η πυροσβεστική και η τροχαία και αφού απεγκλώβισαν την  οδηγό μεταφέρθηκε στο ΕΣΥ Ναυπάκτου για να της παράσχουν οι πρώτες βοήθειες .

Η Τροχαία Ναυπάκτου ερευνά τα αίτια του ατυχήματος.  
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook